Start Android på nytt før avtalen for best mulig ytelse. Følg deretter disse 10 trinnene:
1: Åpne RemoteCare App på Android og følg instruksjonene i appen.
2: Logg på avtalen med e-postadressen og passordet ditt og klikk på "SIGN IN" (Logg på).
3: Klikk på "MY APPOINTMENT" (Min avtale).
Data og personvern
Les vår melding om personvern. Klikk "Godta" for å aktivere tjenestene i Oticon RemoteCare App.
* Kun vist hvis gjeldende

4: Hvis appen ber deg om å pare høreapparatet med Android-enheten din følger du instruksene i appen.
5: Sjekk batteriene.
Hvis batteriene i høreapparatet ikke er nye setter du inn nye batterier.
Hvis du bruker oppladbare høreapparater, sjekk at de er ladet opp og ha laderen i nærheten.
Merk: Høreapparat ditt må ha nye batterier eller fulladede batterier for å være sikker på at den eventuelle fininnstillingen fullføres.
Gå videre ved å klikke på "I UNDERSTAND" (Jeg forstår).

6: Gjør klar høreapparatet.

7: Når høreapparatet ditt (hvis aktuelt, både V og H) er registrert, klikk på "PAIR" (Par).

8: Vent mens appen kobler til høreapparatet ditt.
9: Klikk på "Start appointment" (Start avtale) for å gå inn i det virtuelle venterommet og starte avtalen med audiografen.
10: Vent til audiografen går inn i det virtuelle venterommet og starter avtalen.

Når audiografen blir med på avtalen vises de på skjermen din.
Under avtalen er det mulig å slå på og av ditt eget kamera, skru lyden på og av og skrive tekstmeldinger til audiografen.
Når audiografen oppretter en ekstern tilkobling til høreapparatet ditt blir grafikken grønn.

Når audiografen laster opp nye innstillinger til høreapparatet ditt blir grafikken oransje.

Når de nye innstillingene har blitt lagret på høreapparatet ditt blir grafikken grønn igjen.

Når du og audiografen blir enige om å avslutte avtalen vil audiografen starte høreapparatene på nytt ved å slå dem av og på igjen.
Audiografen vil avslutte avtalen og meldingen "Appointment ended" (Avtale avsluttet) vises på skjermen. Du kan nå begynne å bruke høreapparatet ditt.