Oticon RemoteCare

Kvalitetspleie slik som det passer brukeren din

Oticon RemoteCare er en fleksibel løsning designet for å gjøre hørselsbehandling mer praktisk for deg og brukeren din.

Kom i gang med Oticon RemoteCare

Fordeler for deg. Fordeler for brukerne dine

Oticon RemoteCare kan i høy grad forbedre din og dine kunders opplevelse:

  • Tid

    Spare brukernes tid ved å tilby en fleksibel tjeneste som kan redusere behovet for å komme til klinikken din

  • Bekvemmelighet

    Brukere kan få god omsorg hjemme og trenger ikke gå glipp av oppfølgingstimer på grunn av manglende evne til å komme inn på klinikken.

  • Behandling

    Støtte brukere i løpet av de første dagene og ukene med det nye høreapparatet deres

  • Kvalitet

    Små justeringer kan gjøres raskt, noe som betyr at RemoteCare kan hjelpe deg med å levere lyd og service av beste kvalitet til brukeren din.

  • Videosamtaler

    Videosamtale gjennom appen for å ha ansikt til ansikt-samtaler.

  • Telefonsamtaler

    Sett opp telefonsamtaler hvis klienten din foretrekker å ikke bruke kamera.

  • Tekstmeldinger

    Bruk chattefunksjonen til å utveksle korte tekstmeldinger

  • Kompatibilitet

    Kompatibel med iPhone®, iPad® og Android™ -enheter.

  • Tilgjengelig nå

    In-situ audiometri gjennom Oticon RemoteCare

    Sammen med en ny funksjon for måling av bakgrunnsstøy for å varsle deg om påtrengende støy mens du tester, muliggjør denne banebrytende nye funksjonen nøyaktige og presise fjernmålinger som tilsvarer de som gjøres på en klinikk – noe som gir deg og dine brukere mer fleksibel hørselsbehandling.

    Hva er In-situ audiometri?

    In-situ audiometri fungerer via høreapparatet i en persons øre og er et verdifullt verktøy for å måle hørselsterskler ved å bruke akustikken i individets eget øre . Med In-situ audiometri via Oticon RemoteCare kan den samme personlige tilpasningen til brukerens øre gjøres eksternt.

    Ved å utføre In-situ audiometri gjennom Oticon RemoteCare, kan du gi en personlig tilpassing av høy kvalitet til brukeren din mens de er hjemme, uten å gå på bekostning av profesjonalitet eller å ofre kvalitet.

    In-situ audiometri som utføres eksternt, utføres på samme måte som den ville blitt utført på klinikken fordi den ble implementert på samme måte, med funksjonen for måling av bakgrunnsstøy som sikrer at forholdene er sammenlignbare med forholdene på klinikken. Hovedforskjellen er at Oticon RemoteCare-appen brukes som grensesnitt.

Se videoen for å se hvordan Oticon RemoteCare fungerer

 

video-about-oticon-remotecare

 

Å etablere interesse

Når du har tilpasset et Oticon høreapparat for brukeren, fortell brukeren om Oticon RemoteCare og spør hvorvidt hun eller han er interessert i konsultasjon online. Dersom dette er tilfellet, kan du booke den første prøve-oppfølgingstimen.

Fungerer med iOS og Android™

Oticon RemoteCare App fungerer med både iPhone®, iPad® og Android smarttelefoner og nettbrett, og den har en trinn-for-trinn guide for å få brukerne dine igang.

Se alle kompatible enheter

Download_on_the_App_Store_Badge_US-UK_135x40 Download Oticon ON app in Google Play

Apple, Apple-logoen, iPhone, iPad og iPod touch er varemerker som tilhører Apple Inc., registrert i U.S. og andre land . App Store er et servicemerke som tilhører Apple Inc. Android, Google Play, og Google Play logoen er varemerker som tilhører Google LLC.

Kontakt

Kontakt din lokale salgsrepresentant for Oticon for mer informasjon.

Finn kontaktinformasjon