Løse problemer med RemoteCare

Få veiledning som hjelper deg med å løse vanlige problemer når du bruker RemoteCare til å holde et fjernmøte med audiografen din.

Jeg kan bare se meg selv – det er ingen videostream av audiografen min.

  1. Si fra til audiografen din at du ikke kan se dem. Audiografen din forsøker da å oppdatere videoforbindelsen.
  2. Vent litt – vanligvis gjenopprettes videostreamingen automatisk.

Hva gjør jeg hvis jeg mottar en telefonsamtale under RemoteCare-møtet?

Vi anbefaler at du avviser telefonsamtaler under RemoteCare-møtet.

Hva gjør jeg hvis Internett-tilkoblingen min plutselig slutter å fungere?

Nye tilkoblingsforsøk skjer automatisk. Hvis tilkoblingen mislykkes, får du mulighet til å avslutte møtet.

Under et møte forlot jeg Oticon Companion og gikk deretter tilbake. Har det noen innvirkning?

Når Oticon Companion ikke er aktiv, kan ikke audiografen se deg, og det kan virke som om du har et tilkoblingsproblem.

Jeg har utfordringer med møtet med audiografen min, f.eks. ustabilt bilde.

Dette skyldes mest sannsynlig en ustabil Internett-tilkobling. Prøv å gjenta møtet med en bedre Internett-tilkobling.

Møtet ble plutselig avsluttet uten at jeg hadde fått gjort en gjensidig avtale med audiografen min.

Prøv å koble deg til møtet på nytt, eller kontakt audiografen din.

Innstillingene i høreapparatene mine kan ikke gjenopprettes

  1. Sørg for at Bluetooth® er aktivert på enheten din.
  2. Sørg for at du setter inn nye batterier eller at de oppladbare høreapparatene er fulladet.
  3. Sørg for at høreapparatene er sammenkoblet med telefonen eller nettbrettet ditt.
  4. Start Oticon Companion på nytt.

Appen sjekker om høreapparatene dine fungerer som de skal. I noen tilfeller går appen i gjenopprettingsmodus og oppdaterer høreapparatene dine med de nyeste innstillingene fra audiografen din. Følg veiledningen i appen. Hvis du fortsatt ikke kan gjenopprette innstillingene i høreapparatene dine, må du kontakte audiografen din.